پست 46

MY DREAMS

پست 46

دلنوشته های MiSS SHELBY-6

 

عشق من کجایی که پریشان توست این دل...

یادمه اون روز اول دستمو چه سفت گرفتی؟

گفتی بیتو میمیرم...گفتم نترس همیشه هستم...

یادته اون روز دوم دستتو چه چه سفت گرفتم؟

گفتم بمون به پات نشستم...

رفتی و رها کری دستامو...

من موندمو خاطرات سرد دستات...

من مونمو دستای سرد و تنهام...

من موندمو اون خاطره ی سرد با هم بودنمان...

من موندمو اون خاطره ی سرد بوسه های رویاییمان...

وای به حال دیوانه دل من!

بیچاره این دل مانده تنها با خاطراتت...

بله ای دیوانه دل من به گناه عشق و دیوانگی باید بسوزی و بسازی و باز هم این سکوت لعنتی...

سکوتی که با هر پکش سوختم و دم نزدم...

سکوتی که به سوی تو میکشاند دل را...

چه زود آمدی و به عاشقی کشاندی دل را...

چه زود رفتی و به دیوانگی کشاندی دل را...

چه زود رفتی و بودنت خاطره شد...

فقط ای کاش خاطراتت بیرنگ نشوند...

 

91/2/2__3:30صبح


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 23:59 ] [ MiSS SHELBY ] [ ]